OSTUTINGIMUSED

Rehvikaubamaja veebilehel toodud kaupade hinnad
Utiliseerimistasu sisaldub rehvide väljamüügihinnas
Ostu vormistamine ja kauba eest tasumine
Kuidas tellida ja osta läbi Rehvikaubamaja veebilehelt?
Kauba saadavus/tarneaeg
Kauba kohaletoimetamine
Transpordikulud
Kauba tagastamine
Kauba garantii
Müügigarantii tingimused
Privaatsus

Rehvikaubamaja veebilehel toodud kaupade hinnad

Kõik Rehvikaubamaja veebilehel avaldatud toodete müügihinnad on eurodes ning toodud koos käibemaksuga. Transpordikulu rehvi tellimisel Eesti piires on 12 EURi.

Utiliseerimistasu sisaldub rehvide väljamüügihinnas

Alates 01. jaanuarist 2006 kehtib kõikidele Eesti Vabariigis müüdavatele rehvidele tootjavastutuse kohustus, mis tähendab, et tootja/maaletooja/hulgi- või jaemüüja on kohustatud tagama rehvide kasutamisest tekkivate jäätmete (vanade rehvide) kokkukogumise ja nende taaskasutamise või kõrvaldamise. Rehvidele kehtestatud utilseerimistasu annab võimaluse tarbijal kasutamiskõlbmatud või vanad rehvid müüjale tagastada (tarbija enda kulul) ja müüjal lasub tootjavastutuse kohustus need rehvid nõuetekohaselt utiliseerida.

Ostu vormistamine ja kauba eest tasumine

Kliendil on võimalus Rehvikaubamaja veebilehel valida endale sobilik kaup ja lisada ostukorvi. Rehvikaubamajast pakutavate rehvide ostmiseks on kaks võimalust:
1. Kliendil on võimalus osta endale sobilikud rehvid Rehvikaubamaja veebilehelt, sooritades ostetavate rehvide eest ettemaks.
2. Klient võib valida endale sobilikud rehvid ja sooritada ost Rehvikaubamaja kaupluses Peterburi tee 46, Tallinn.
Kauba eest saab tasuda kohapeal sularahas või maksekaardiga. Raha laekumisel ettevõtte kontole, alustame kauba tarnimist Kliendile. Kui arve tasumine või laekumine toimub puhkepäeval, toimub kauba tarnimine järgneval tööpäeval.

Pakume võimalust tasuda ostu eest ka järelmaksuga kasutades SVEA Finance järelmaksu teenust. Rohkem informatsiooni SVEA Finance järelmaksu teenuse kasutamise kohta leiate siit.

Kuidas tellida ja osta läbi Rehvikaubamaja veebilehe

Ostu sooritamine läbi Rehvikaubamaja veebilehe on lihtne. Sisestades Tootekataloogi all olevasse otsingumootorisse Toote mõõdud (laius, kõrgus, diameeter), leiab Klient endale sobiva Toote.  

Valikut saab laiendada ka sõiduki tüübi, aastaaja ja tootja järgi.

Peale Toote väljavalimist vajuta „Lisa ostukorvi“. Ostukorvis on Kliendil näha valitud Toode/Tooted. Ostukorvis on võimalik muuta Toote kogust, peale muudatust tuleb vajutada „Uuenda ostukorvi“. Ostu kinnitamiseks tuleb vajutada „Soorita ost“. MAKSJA ANDMED lehel tuleb Kliendil sisestada oma andmed ning valida Kauba kättesaamisviis.

Valikus on kaks varianti:
1. Soovin rehvide transporti (12€)
2. Tulen rehvidele ise järgi

Edasi saab Klient valida, kas jätkab Tellimuse tegemist vajutades „Jätka“ või suundub oma Tellimuse juurde tagasi, vajutades „Tagasi“. Vajutades „Jätka“ suunatakse Klient edasi TELLIMUSE ÜLEVAATE lehele. Tellimuse kinnitamiseks tuleb vajutada „Kinnita tellimus“. Peale mida on Tellimus sooritatud ning Kliendi Tellimus vastu võetud. Tellimuse kinnituseks saadetakse Kliendi e-aadressile Rehvikaubamaja Tellimus, milles teavitatakse Klienti arve laekumisest esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 1 tööpäeva jooksul. Tellimus kinnitatakse peale arve tasumist. Arvet on võimalik tasuda ülekandega ettevõtte kontole kui ka  kaardimakse või sularahas Rehvikaubamaja kauplusse Peterburi tee 46, Tallinn.

Kaup toimetatakse Kliendile 3 tööpäeva jooksul peale arve laekumist.

Kui siiski tekib Tellimuse sooritamisel küsimusi, siis palun pöörduge julgesti Rehvikaubamaja klienditoe poole helistades numbril 6 139 713.

Kauba saadavus/tarneaeg

Rehvikaubamaja veebilehel kuvatud Toodete tarneaeg on 1-3 tööpäeva pärast Kliendi tellimuse põhjal esitatud arve tasumist (raha laekumist Rehvikaubamaja pangakontole). Kui tellitud Kaup pole pärast tellimuse esitamist saadaval või on ette näha viivitust tarneajas, võetakse Kliendiga ühendust ühe tööpäva jooksul.

Kauba kohaletoimetamine

Kaup toimetatakse Kliendi soovitud aadressile Rehvikaubamaja volitatud kullerteenusega.

Transpordikulud

Transpordikulu Eesti piires on 12 EURi.

Kauba tagastamine

Kliendil on õigus Rehvikaubamaja veebilehelt ostetud kaup tagastada 14 päeva jooksul peale kauba kätte saamist. Kauba tagastamisega seotud kulud kannab Klient, välja arvatud juhtudel, kui saadud kaup ei vastanud tellitule.  Kui kliendi tellitud kaup ei vasta tellitule või veebilehel eksponeeritule, vahetatakse Kaup õige vastu või võimaldatakse Kliendil vahetada tellitud Toode uue samaväärse Toote vastu.

NB! Tagastatud kaup peab olema kasutamata (rehvidega ei tohi olla sõidetud, velgedel paigaldatud ega demonteeritud).

Kauba garantii

Kliendi tellitud kaup on transpordil Rehvikaubamaja laost kuni Kliendile kättetoimetamiseni kaitstud Rehvikaubamaja ja tema kullerpartneri vastutusel. Rehvikaubamaja tagab Kauba asendamise või kauba maksumuse kompenseerimise mistahes juhtumil, mis puudutab saadetise kadumist või riknemist väljasaatmise momendist kuni Kliendi poolt määratud aadressil kauba üleandmiseni.

Müügigarantii tingimused

1. Kõikidele Rehvikaubamaja OÜ poolt müüdud Toodetele kehtib tootjatehase poolt antud garantii 2 aastat.
2. Rehvikaubamaja OÜ poolt vahendatav tootjatehase poolt antud garantii katab nii Toote materjali kui ka tootmisest (tootmisprotsessist) tulenevad vead.
3. Garantii alla ei kuulu alljärgnevad rehvide vigastused ja valest kasutamisest tingitud juhtumid:
– rehvid, mis on kasutatud üle mustri kulumispiiri
– rehvide vigastused, mis on tekkinud teeolude tõttu
– rehvide vigastused, mis on tekkinud õnnetusjuhtumite (avarii, tulekahju vms) tagajärjel
– vigastused, mis on tekkinud rehvide valest ekspluateerimisest (vale rehvirõhk, vale kokkujooks, balansseerimata rattad, rikkis amortisaatorid, auto ülekoormus, kettide kasutamine, naelutamine, võidusõit, off-road jms)
– remonditud ning taastatud rehvid
– ettekavatsetult rehvidele tekitatud vigastused
4. Müügigarantii andja on Rehvikaubamaja OÜ, aadressiga Peterburi tee 46, Tallinn
5. Garantii taotlemise aluseks on garantii taotleja poolt saadetud koopia ostuarvest koos vea kirjelduse ja taotleja kontaktandmetega Rehvikaubamaja OÜ e-mailile: info@rehvikaubamaja.ee
6. Vealisele tootele tehakse põhjalik ekspertiis. Kui läbiviidud ekspertiis tõestab materjali- või tootmisvea, siis rehv parandatakse, asendatakse uuega või hüvitatakse rahaliselt. Rehvikaubamaja OÜ vahendab kauba parandamist, vahetamist või kompenseerimist tootja ja Kliendi vahel.
7. Rehvikaubamaja OÜ poolt vahendatud ekspertiisi tulemusega mittenõustumise korral suunatakse probleemne toode erapooletusse ekspertiisi. Kui erapooletu ekpertiisi tulemus ühtib Rehvikaubamaja OÜ poolt vahendatud ekspertiisi tulemusega, katab ekspertiisi kulud garantii taotleja. Ekspertiisi aeg on sellisel juhul maksimaalselt 4 kuud.
8. Garantiijuhtumi välistuse korral on Rehvikaubamaja OÜ-l õigus esitada Kliendile arve alljärgnevate kulude kohta:
– vealise toote saatekulud Rehvikaubamaja OÜ-le ja tagasi garantii taotlejale
– erapooletu ekspertiisi kulud ning sellega seonduvad saatekulud
9. Rehvikaubamaja OÜ kohustub hüvitama müügigarantii ajal toote parandamise või asendamisega kaasnevad kulud. Lisaks müügigarantiist tulenevatele õigustele on Rehvikaubamaja OÜ Klientidel ka teistest EV kehtivatest seadustest tulenevate õiguste kasutamise võimalus. Võlaõigusseadusest tulenevalt võtab Rehvikaubamaja OÜ vastutuse puuduste eest, mis on tootel ilmnenud kahe aasta jooksul arvates toote üleandmisest Kliendile.

Privaatsus

Rehvikaubamaja veebilehelt ostude sooritamise käigus teatavaks saanud Kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Rehvikaubamaja ei avalda Kliendi isikuandmeid kolmandatele osapooltele.

Ostukorv

Sul pole ostukorvis tooteid.

Ostutingimused


Kontaktandmed

Rehvikaubamaja OÜ

Peterburi tee 46 Tallinn 11415
+372 6139713
+372 58366620
info@rehvikaubamaja.ee